Jag kan allt

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Isabella - 27 juli 2011 12:48

Hej bloggen.....

Har ingenting att göra just nu. Vad  gör du när du har som tråkigast?  Själv har jag tvättat idag på förmiddagen, hunnit träffa min vän Jessica för en lunch.

Egentligen så har jag jätte många saker jag skulle haft tagit itu med.


1.Hitta något ställe där man kan läsa spanska, typ komvux.

2. Fara till mamma och hjälpa henne att ringa runt lite

3. Storstäda

4.Hjälpa Rebbe att packa sakerna för imorgon avesa till Umeå.

5. Fixa middag

Ja du vet allt sådant där som är tråkigt och lite jobbigt . Jag känner mig verkligen lat och rastlös på samma gång.

Vet du att idag när jag var och åt lunch med min vän så komme det ca 4 st

AIK spelar och åt oxå, men inte för att det var så märkvärdigt, men dom var ju typ barnrumpor??

Eller är det jag som är kärring nu? Vad ska vi ha för lag i år egentligen?

Nä nu ska det här lata arslet ta och göra något radikalt.

Så ge mig en spark i baken och se till att jag inte kommer tillbaka hit på ett bra tag nu bloggen.

Kram på dig så syns vi sen.

Av Isabella - 27 juli 2011 08:24

Nu är den här igen." Efter sommmaren" tränignen har börjat komma igång. Man har ätit och druckigt kanske lite för mycke denna sommar. Gymmen gnider sina händer och pengarna rullar in.  

Har tänkt på detta själv nu ett tag. Mitt medlemskap på 360 går ut denna månad. Jag vet  ju att jag verkligen behöver röra på mig, men just nu sitter jag som förlamad och lite kluven. Av ett års abodemang på 360 har jag kanske använt typ tre-fyra månader! Kan tänka mig att gymmen lever på sådanna som mig. Vi köper ett kort, tränar typ som satan i början och lägger ner sedan. Så denna gång ska jag INTE förlänga det. Men min kluvenhet kommer då. För jag känner mig själv så himmla väl. Jag tycker att "gå" är det tråkigaste jag vet i hela livet!!!!  Och det blir typ som inte. Hellre far jag på ett gym och gör bort det där inomhus och sedan hem. Lösningen på detta är ju förmodligen att försöka hitta något betydligt billigare gym eller så TA sig i kragen och gå?  ÅÅÅÅÅHHH jag är lat och vill verkligen inte.......men jag behöver?

Ibland blir jag så himmla sur på dagens samhälle. Varför det har kommit sådna här bilder på hur man ska se ut och ur man ska vara som tjej.....

Till vilken nytta.

            jo så vi männikor tydligen ska få svår fettma, anorexia,bullemi.....

Kan alla inte bara få se ut som man vill och vara som man vill?

Varför vill vi nästan alltid vara någon anna och se ut som någon annan?


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards