Jag kan allt

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Isabella - 25 juli 2011 20:17

God kväll alla läsare och blogg.

Gud vad super dålig jag har varit på att blogga på sisstone. Kan väl skylla lite på att det har ju varit så himmla fint väder så man har försökt vara ut så mycke som möjligt.  

Men men bilder har ni fått idag så det har jag då avklarat. Helgen helgen helgen. Har varit både upp och ner.

Fredagen drog jag till systemet och inhadlade saker för lördagen.

På kvällen besökte vi Trästocks jag och Micke. Öltältet blev vårat hem för några timmar. Klok som man tydligen har blivit så begränsade jag mig till en cider, för att vi skulle ju festa till på lördagen med Mickes mormor  

Vi såg oxå Ola Magnell. Inte direkt så att jag vet vem han är, men en låt kände jag igen.

      Hade även bestämt mig för att ta kort på alla jag kände så att så blev det. Så här är några gammla arbetskamrater och min dotter.

        I öltältet träffade vi en gammal barnkompis till Micke. Väldes bästa Magnus. DEt inte han vet om muski är inte värt att veta ...ska ni veta!

  När vi satt där i tältet så kom det en av artisterna med hennes band och satte sig brevid oss. Hon hade tajta tajta byxor och en minimal topp och hemskt snygg. Då säger killarn:

-Vad konstigt det rycker inte änns i snabeln? Konstig!

Roliga killar lite tvesamma blev dom och en diskution i om dom kanse var bögar startade.....

  Sedan var frdagkväll över och vi sov hemskt gott.

Lördag var bara ledsam. Jag väljer att inte berätta för omtanke för dom inblande. Kan bara säga till dom inblande att vi finns här när ni vill, vi tänker på er....

På grund av detta blev det lite stiltje in för middagen vi skulle ha med Mickes mormor. Inte riktigt fest kan man väl säga. Vi åkte hem kring 20 tiden och la oss i soffan och slöade.

Söndagen vakande jag SUR.....

Lite pgr av att det inte blev någon fest. Jag hade verkligen sett fram imot skoj och skratt. Men det kan man ju ta senare. Micke frågade om vi skulle på loppis och först sa jag nej på det suraste sätt jag kunnde så han verkligen skulle veta att jag var sur. Plötsligt var han klar för att fara så då fick jag dåligt samvete och klädde mig på noll tid. Tur som fan att han inte krusar mig och tus som fasen att jag for,för jag fyndade stort.

  En sådan här stor fotoväska som rymmer fyra objektiv, kamerahus, med tre fack på utsidan kostar ny ca 1500 minst. Jag betalade 60kr  

Så jävla nöjd jag är att jag hittade en.

Resten av söndagen blev det soffan och se Två och en halv män. Micke har köpt en box så vi sträck såg i FLERA timmar.



Av Isabella - 25 juli 2011 09:02

Ja nu tror ni säkert jag skulle berätta någon om en sanbbis , men det har jag inte tänkt göra.

Nä ville bara säga att ikväll kommer det historier om helgen med foton oxå vidare, men just idag har jag lite att stå i. Vet att några väntar så jag lovar att ikväll kommer det en uppdatering.Dagen som denna blir det stan och jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS att min jätte förstoring på Rebecca kommer idag

  

Hej hej vi hörs ikväll

Av Isabella - 25 juli 2011 08:59

Denna vecka blir det två bilder. För förra veckan blev det ingen. Så nu kommer bild R


 

ROFYLLT !

Från farmors altan.


Av Isabella - 25 juli 2011 08:55

Försenad en vecka. Men på Q är det inte så lätt. Men nu har ag den här.....

Bild Q


  Queen !

Tussan försvarar sin trappuppgång. Hon vann!


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards