Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

Det suger......

Av Isabella - 18 april 2012 21:04

Tjena mitt bena läsarna.

Onsadag idag och min mager,hjärna och kropp SKRIKER efter socker......!!!!!  

Allså detta är fan mycke svårare än att sluta röka. Jag har i veckan SUPER TRÄNAT, och som vanligt har man gått ut för hårt.

Mitt nya namn är "hej jag har skitit på mig" typ för det ser ut så när jag rör mig.

Sakta som bara den och stel som ett järnspett är jag just nu. Var enda muskel i kroppen gör ont!

Är det synd om mig.....jo jag tycker det men egentligen NEJ FÖR FAN!!! Jag har orsakat allt detta själv.

Om man inte är så förbaskat dum så man sitter i ett års tid och proppar munen full med skit, då skulle man slippa göra detta.

Iallfall så tänker jag dela med mig av en erfarenhet från mitt nya hem GYMET.

Jag har ju fattat att det finns ett visst "mode" när man är på gym. Man kan ju typ inte ta på sig den älsta t-shirten och gammal jogging brallor och fara dit. Man måste typ se lite snygg ut oxå. Iallafall så i går när jag harde först pallrat mig igenom 30 min kondistion träning och det blev dax för lite muskel bygg. Jag vet inte men ni som varit på 360 vet att uppe har dom maskiner som styrs av gummiband och är lite enklare och man har en sådan fiffig lampa i taket. När den lyser grönt så köra man som bara den, och när det slår över till röd så vilar man och byter maskin. Tanken är ATT MAN SKA gå runt alla 15 maskiner och få en helt kropps trimmning.

Igår var det två yngre tjejor som var där och tränande eller en av dom iallfall. Den ena tjejen hade så himmla fullt upp med att sitta med sin mobil att hon hade ränt ut av inte tid att träna  

Och jag ljuger inte eller överdriver inte. Det ända hon gjorde var att sitta och förstöra för oss som ville träna pgr av att hon uppehöll maskiner fast hon bara använde dom som någon typ av telefonkiosk!!

Sedan som alla som varit på gym vet ni att det finns speglar ÖVERALLT och lilla gumman där hon gick fram och tillbaka och speglade sig, knappade på telefonen, spegladesig, hängde på någon maskin, speglade sig osv...................................

FÖR FAN OM DU NU INTE VILL TRÄNA GÖR INTE DET DÅ! sätt dig ner på golvet eller nått INTE på maskiner som andra vill använda.

Irriterande.......  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards