Jag kan allt

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Isabella - 1 maj 2012 17:30

Vet att bilden kanske inte är den bästa MEN kolla in denna tex !

Micke såg det när han skulle äta denna glass och för övrigt glassen är SKIT GOD!!!

   

Först står det på SVENSKA (innehållsförtäckning) och efter det har dom skrivit det på NORRLÄNSKA!

ROLIGT!!


Av Isabella - 1 maj 2012 09:32

Så nu säger jag hej igen  

Förra veckan har jag och Micke varit på lite loppisar. Och nu ska jag visa er vilka super fynd jag gjorde. Känner mig riktigt stolt och jag tycker själv att dom är riktigt roliga.

En flaska med en kisande pojke ovän på. Den är motor styr. Så man ska förmodligen ha vin i den eller nått drikbart och när man trycker på en knapp så kissar pojken och man fyller sitt glas!

 

En super rolig servetthållar. Man stickr in servetteran i springorna och hipps vipps har man en påfågel. Ska måla om denna vid tillfälle. Men himmla roligt.

Just nu när jag gjort detta inlägg sålr dig mig att jag kanse redan har visat er dom här eller??? Om jag har så ha lite översikt med mig .

   

Så här glad är jag idag

Så här trött var micke igår morse innan jag fick ta bilden nedanför. visst är detta en lite "fjortis bild"?

   


   

Av Isabella - 1 maj 2012 09:19

Ja hej igen.

Igår var det Valborgsmässo afton !  

så otrorligt roligt och trevlig. Vi var bjudna till Joel och Louis. Jonas och Whan var oxå med. Vi grillade och tände bra på gården. Fantanstiskt. Jonas och whan hade med sig sin son William. Rolig prick de där  

han berättade för mig att pappa hade stor rumpa och en massa andra saker, man fick som veta allt om hans mamma och pappa ...hahahah

Bilder kommer här. Haroxå filmat när killarna skulle tända på brasan. Men måst be micke fixa den lite jag hoppas verkligen jag kan visa er den sen.

Dagen inna valborgs så hade jag och Micke en gotte dag. Jag gjorde hemma gjord kola och micke gjorde torkat kött. Mina kolor gav jag bort till Louis i en fin glas burk. och köttet ska vi själva ha som snacks.

   

Recept på klan kommer för detta var en himmla god kola.  

 

William och Liam inväntar mat.

                 

Denna dag kan jag lova att kalorier inte räkandes!! Och vet ni vad det skiter jag i oxå.

   

Av Isabella - 1 maj 2012 09:06

Tjena mitt bena.

Nu har det gått typ två dagar sen vi vägde oss. Spänningen var stor och jag hade verkligen laddat förr ett glädje skrik.

Förra veckan jobbade jag fyra nätter i rad Mån-tors. Detta innebar att jag skippade gymet från tisdag.

Måndag gymet

Tisdag cyklade jag bergsbyn runt

Onsdag -II-

Torsdag -II-

Fredag -II-

Lördag vart det en vilo dag

Söndag en super prommis med Linda på en timme.

Hela veckan har jag ätit runt 800-1000 kalorier och inte fuskat!

Känndes som bra och gläden var stor innan jag ställde mig på vågen.......

Kan inte säga det bättre än denna apa!!!!


FUCK OFF VÅG JÄVEL!! 

Ett ynka kilo på två veckor med allt det hårda arbetat??!!!! Så jävla besviken jag blev.

Micke hade gått ner 5 kilo!! Men ett kilo är bra säger han då??!! VA???!!!

Nä det är det inte om man tävlar, kanske om man ara ska gå ner i vikt , men inte om man tävlar!!

vi mätade oss oxå och jag hade gått i hop tre cm i midjan. Så visst mindre blir jag.

Men denna vecka kommer jag att skita i vad kalorier heter . Jag kommer inte att mäta dom. Jag kommer attt träna kondition och fettförbränning. Så mina vänner nu vet ni den bistra saningen.


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards