Jag kan allt

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Isabella - 31 maj 2012 20:37

Hej på er.

Har nu en grej jag vill ta upp med er. Vad håller på att hända med Coop Forum egentligen. Jag som är en stor shopare av Coop och fast kund där har börjat bli lite besviekn på dom.  

För flea veckor sedan började jag upptäcka att vissa saker var ofta slut där! Har oxå upptäckt att dom inte alls har lika mycke ut bud på vissa saker och märken?

Om man gemmför dom med Maxi tex.

Tex ett speciellt kex, på Maxi finns det i tre smaker och på coop i EN samk? DEt finn otroligt många sådanna saker som är skillanden. Men fram för allt har jag börjat märka att saker tar slut på Coop och inte finns hemma. Och det är inte saker som är lite ovanliga, utan saker man änvänder mycke.

Förra sommaren skulle jag göra "Mormorsaft" ni vet och kpöa den där lilla falskan med extraxt. Nä slut sa dom och dom fick inte tag i mer och dom visst inte om dom skulle kunna få in mer??? VA?? Men om man for på andra affärer fanns det och det verkade  då inte problem att få hem. Förra veckan tänkte jag köpa extrackt till våran sodastreeme"rasbarry smak" men vad den är slut smaken! Fortfarande idag kollade jag så är den slut?? Samma med opoppade pocorn, slut ??

Vad är det som håller på att hända?

Håller Coop på att bli besegrade av andra affärer eller vad beror detta på?

Personal, beställar, återförsäljare eller vad??

 

Av Isabella - 31 maj 2012 06:34

God morgon på er vänner och ovänner!

Solen lyser stark ser jag men jag tror inte det är så super varmt för det. Torsdag idag och jag kommer att sova en del av dagen.

Igår var det onsdag och jag fixa de och trixade hemma en del. Städade, gjorde matlista, storhandlade och hjälpte mamma att fixa vissa saker.

Igår kväll spelade Rebbe match. Och till våran förvånging så hade hon fått en ny position just igår. Hon brukar vara back, men igår var hon längst fram och på sindan och hipps vipps så hade hon gjort mål.

Så otroligt roligt för henne.

Man såg erkligen på henna att hon njöt av denna händelse. Till och med kostade hon på mig en lite vink. Och det ska jag säga er att hon ALDRIG har gjort förr.  

Så idag ska jag visa henne att jag verkigen uppmärksammat hennes ving men någon minder överaskning.

 Nu ska jag surfa lite i väntan på att få komma hem till skön sängen.

Hoj på er

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards