Jag kan allt

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Isabella - 15 maj 2012 21:23

God kväll läsarna.

Har nyss sett på Outsider. Idag handlade det om "gammla kärringar" (som dom kallade sig själva) som for till Gamibia/ Afrika och gifter sig med unga män som till och med kan vara deras barnbarn.

Allså vad i hela fridens .........

Detta är inte något mer annorlunda än gubbarna som far till thailand och tar unga kvinnor. Man fick följa tre sysstrar. Den älsta som var 66 år var redan gift med en 29 årig afrikan och dom hade just nu flyttat ihop där nere i Afrika ( som inte hör till vanligeheten). För oftas så vill ju killarna komma sig till sverig och få ett nytt liv. Det är liksom det som är grejen med hela giftemålet. Det är oxå vanligt att när alla krav här i Sverige är uppfylld, att männen sticker fortast möjligt från tanterna. Den mellersta syrran skulle ju gifta sig med en 26 årig kille "Baba" själv var hon 62år, men hon hade en lite överraskning till sin nya man.

Och det var att hon INTE tänkte dom skulle bo i Sverige. Det vart inte riktigt populärt kan man säga. Hela hans familj vart rasande och han ville inte gifta sig då. Undra varför???

Nu till min fråga....hur man man vara nöjd med att människan man vill leva med och som man tycker om bara är ihop med än för pengar???

Tvivlar inte på att det finns säker en massa undantag men överhängde så är detta sättet inte kärlek utan utnyttjan från BÅDA hållen.

Som den ena syrran sa...

Hon vill ha sex och han vill komma till sverige och få ett bättre liv. Skillanden från thai kvinnor är väl att dom stannar ju oftas med sina män trots att dom får svenskmedborgarskap och när afrikanerna får det brukar dom dra.

Redan när jag skriver detta så innser jag ...vad fan ska jag bry mig om detta för? Alla gör som man vill och förmodligen gör dom varandra en tjänst eller?

Men i mitt fall skulle jag ALDRIG kunna nöja mig med detta. Jag vill ha KÄRLEK och levande riktiga känslor. Men det är jag det.

 

Av Isabella - 15 maj 2012 05:50

och hoppas ni vakanr snart. Idag Tisdag. Efter söndagens vikt kolla vart jag skit sur och förbannad och tänkte

-Men visst ska det vara själve fan att man ska vara så otroligt du att man inte fattar sitt eget bästa. Godis måste bort från min meny.  

Igår intog jag inte en godisbit! Men vi var ju och handlade en ny/gammal bil och på handlarens bord stod det den skål full med godis. Helvetes vad hjärnan arbetade fram och tillbaka. Ska jag, ska jag inte ,nej sluta,jo men det är ju bara en....osv

Men jag gick segrande ur denna kamp. Idag tar jag nya tag och försöker att få i mig så lite socker som möjligt.

Kommer att sova så länge det går och så hoppas jag på en prommis.

Ska oxå hinna skriva ihop en matlista med så nyttig mat som möjligt idag. Nä nu fika och vänta på min lilla vårdtagar ska komma till mig.

kram kram....



Av Isabella - 15 maj 2012 05:39

Hej hej bloggvänner.

Lägger nu ut våran lilla pluttiga Nissan micra för försäljning.Som alla vet är det ett fel på den att den starade inte en dag. Vi lämande in den och dom konstaterade att det var ett fel mellan imobilasiern och täningen, MEN sedan vi lämnat in det har den starta perfekt. Vi har inte lagat felet pgr av att detta skulle kosta mer än vad bilen är värd. Men den går som en klocka igen. Det finns ju en del rost på bakskärmaran och på bakluckan.

Sommardäcken är typ nya och sitter på en snygg alufälg, vinterdäcken är och rätt bra och är dubbfria.

En perfekt bil att ha som en övningkörningsbil, reservbil eller en lite extrabil som man inte behöver frölita sig på till 100%

Hör av er om ni är intresserade

2000:- Mvh

     

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards