Jag kan allt

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Isabella - 28 maj 2012 14:54

Tjena blogg och vänner.

Helgen har ju passerat. Som ni vet var ju Micke i Stor stan och kollade in Ozzy. Själv ar jag på fest i fredags. Himmelens trevligt. Lördagen var man ju lite  (men bara lite) bakis. Jag och Becca solade, var en sväng på stan, grillade med Jörgen, Emelie,Rickard och Magnus. Trevligt och verkligen gott.

Sedan for vi hem och laddade med godis och chips fram för europa song tävlingen.


ÖVERLÄGSEN

För första gången på många år komme vi med en låt av kavlite!

Har sovit dåligt ända sen Micke for. Vet inte varför men jag kan nästan inte sova när han inte finns där. Det har inte varit så här förut. inte för att jag är oroligt eller nått, men bara att jag är själv i sängen.... 

På sönda komme äntligt han hem och vad blir det då, jo då ska jag jobba....hahaha

Men nu i natt komme rjag att få sova med han och jag kommer att sova SÅÅÅÅ himmla gott (hoppas jag) 

Morsdag i går. Jag hade fixat blommor, choklad,te,kakor och triss till våran mor. Pluss att hon komme och fika. Själv fick jag ett grattis och en blombuket av gumman.

På dagen var det match och dom van igen md 7-0!

Allså dom är hur fantastiska som helst just nu.

Så vänner i det stora hela har helgen varit suverän (bara en massa sömn brist)  

Ikväll blir det taco till middag och sedan ska vi ut coh stda A-torp med fotbolls laget.

Jag åter kommer i morgon. 

CHAO mi los amigos!   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards