Jag kan allt

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Isabella - 17 maj 2012 23:32

Tja vänner och bloggen. Torsdag och jag jobbar min sissta natt på en vecka. Skönt känner mig lite sliten och äcklig.

Idag på morgon när jag komme hem hade Rebecca packat tränings väskan och begav sig mot Burträsk på ZON-läger. Otrorligt stolt känner jag mig att denna unge kämpar på och trännar. Bra jobbat gumman.

Micke skjudsade ner hon och två till och själv tom bajasade jag och drog direkt till Sörvälla för att se Loke spela cup.

För er som inte vet vem Loke är , så är det Mickes brors barn. Alls så gulliga dom små är när dom spelar....hahaha   

Det gick riktigt bra för Loke, han gjorde mål på dom som var ett år äldre.

Efter snack, och lite tips.

     

Medajl utdelning så klart.

 

Även lille bror var där och kollade, men hur mycke han kollade vet jag inte en han åt iallfall kakor och godis   


  Detta är fotboll på min nivå. Prämiär ligan och det andra skiten släng er i väggen!!


   


Av Isabella - 17 maj 2012 23:22

Japp ikväll fick jag veta att det var ett datum bestämt. Ett datum när jag kommer att få träffa "MIN" egna RIKTIGA storebror...... 

Ända sedan jag för tre år sen började denna resa tillbaka till min biologiska familj har jag funderat och undrat hur min hel bror har sett ut och hur han är, och nu kommer jag att få veta den 13 aug kommer han att ta svensk mark!!!!! Jag kommer att vara i Stockholm och möta upp han och hans fru på Arlanda.

Helt sjukt att han ska komma till mig...lilla jag som faktiskt kanske får vara lillasyster för en gång skull.

Ska iallfall bli helt sjukt jävla roligt och mysigt. Tråkigt bara att Micke inte kan vara ledig i dom två veckorna dom är här. Men det kommer att bli bra hur än det blir.

Så nu åter står det bara att boka biljetter till dom och VÄNTA!!!

Jag gillar inte att vänta, men vad har man för val?

   

Välkommen min älskade bror, äntligen kommer vi att träffas!

Av Isabella - 17 maj 2012 07:12

God morgon bloggen och vänner

Helg dag idag för er som får ha VANLIGA jobb. Jobbar dag för oss som tjänar samhällets invånare. Helt okej det oxå tycker jag. Igår var det SOL SOL SOL, så otrorligt glad man blir av solen.

Måste faktiskt erkänna en sak. Jag tog en prommis och det var riktigt skönt. Jag som verkligen HATAR att gå ut och gå, men jag gjorde det och jag liksom små gillade det.  

Idag blir det att fara och se Loke spela fotboll nu på morgonen direkt och sedan hem och sova.

Min  otrorligt duktiga dotter är idag och i morgon på ZON-läger i Burträsk. Känner mig stolt över att hon INTE har ärvt den där lag genen av mig utan har ett super bra intresse och verkligen vill satsa på fotbollen.


Nu till det jag är sugen på....... jag skulle vilja måla om köket i veckan. Nu har vi haft ett rött kök i typ 2 år och jag är less. Det finns så otroligt många fina inredningsdetaljer i limegrön,turkos och citrongul. Är lite sugen på dom här färgeran. Sisst när vi gjorde om köket så var jag en himmla smart tjej. Jag tog vitt kakel och svart vita tapeter, så jag behöver inte göra om allt annat oxå. Utan bra måla köksinredningen om jag vill, och hipps vipps så har jag ett nytt kök....   

Men nu till menet. Jag skulle verkligen egentligen först behöva tapetsera om i sovrumet, eller köpa trall till bak och fram balkongen och köpa nya utemöbler.

Fast egentligen kan jag inte göra något av detta nu för egentligen så ska jag boka biljetter till min bror och hans fru som ska komma i aug.

Så troligen blir det att bara att hålla igen och spara pengar.

TRÅKIGT!!!!

Nä nu ska jag börja paka ihop mina saker och dra mig mot fotbollsplan. Hej hej hej loke......

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards