Jag kan allt

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Isabella - 20 maj 2012 08:59

God morgon på er kamrater.  

Helgen har passerat nästan och jag/ vi har ångat på som tre lokomotiv hela helgen. Tur som bara den, har min dotter stått för motionen. Hon har verklige haft ett kämpigt schem denna vecka.

Onsdag tränignen, torsdag och fredag var det Zon läger i Burträska och som spelade fotboll i två dagar, lördag först match på dagen vid 11 och sedan hem vila i tre timmar och sedan iväg igen på match  

Tjejorna har gjort det förbannat bra. Man märkte i slutet i går att dom var trötta hade ont och var styva i benen.

Jag vill bara säga att ni har kämpat tappert genom matcherna och ni har varit skit duktiga allihopa.

I fredags var det vi som skulle hämta dom i Burträsk, så då passade vi på att fara och hälsa på Mickes mormor. Roligt och så fick vi gräva i hennes gammla foton. Jag hittade en massa roliga gammla foton. Kolla in dom här fotona.

   

Kally i utlandet, en tiger i famnen är nog inget alla ha fått haft.

  

Mickes morfar Erik i utlandet.

 

Detta oxå Kally men kudden på huvudet. Hon och henne vänninor for ofta till Spanien och hade det lungt och skönt. Så otroligt roligt dom ska ha haft det.

 

Detta är Micke och hans pappa Kalle.

 

Kally(mormor) Stefan (lillebror) och Micke i världens snyggaste hatt

 

Micke och Stefan och bakom Stefan är nog mamma Ann-marie.

 

Micke så snäll som bara han kan varar helt plötsligt .


Sedan har det väl inte hänt så hemskt mycke mer. igår komme vi hem kring kvart över ått och fick inte äta föränn kl typ kvart i nio. skit sen middag och sedan la vi oss alla i soffan med täcke och skullle se film. Ja hur tror ni det gick?? Jag vaknade kring tolv och då sova då allihop som klubbade sälar  

Idag ska jag inte göra så hemskt mycke. Hade tänkt prommenera men jag vet inte nu. Igår hände det något med min rygg / ben. Har ont och det strålar mot benet. kan som nästan inte sitta. känns lite bättre idag så ska se om inte jag kan ta mig en lite promis idag iallfall.

Vi hörs senare mina vänner.

Hoj på er  


  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards