Jag kan allt

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Isabella - 3 maj 2012 08:02

Tjena på er  

Vilken härlig dagggg ahhhaaa trallallalll lllaaahhaaa! Idag torsdag och jag vill dela med mig av min vecka.

Denna vecka har varit INTE SÅ BRA för min vikt nergång.

Måndag var det "Valborgsafton" inte så bra!

Tisdag "Bakis dag" inte så bra!

Onsdag igår allså en lite bättre dag men ingen motion och nu detta pgr av att min dag var SKIT full.

Började morgonen med att städa undan efter bakis dagen, tog ut sopor och satte upp en tvätt tid. Iväg till Ursviken för att leverera salami. Stannade till en halvtimmer för att kolla in lite tyger. Jag ska nog beställa ett alldeles eget "smurf linne". Sedan vidare till Kuusakoiski för mer korv leverans, stannade till där och pratade med dom hemskt trevliga killar som jag har jobbat med en halv timme.

Hem fixa lunch och sedan i bära ut STOR förbaskade tvätthögen i tvättstugan. Sedan vart det iväg till frissan och klippa mig. Vart bar jag känner mig super nöjd. Sedan hem sätt igån tvätten och iväg på "parken" för att kolla in billiga kläder. Köpte mig en sommar jacka för 100 kr. Sedan leverera 4 korvar till i Hedensbyn. Hem slänga i sig middag och sedan iväg igen med två krovar. Stannade till hos min vän Maria och snick snackade en halv timme. Hem och när jag satte ner skit rupan i soffan var klockan halv åtta!!

Hela dagen var en ända karusell.

Så nu fattar ni att jag ligger rätt mycke efter i mitt tränade. Det ända plusset för mig är att det gör min motspelare oxå. Idag hade jqg tänkt ta det lugnt men jag tror det blir lite fix och trix idag med.

På mitt schema står det bakalimpa, göra 40 vårrullar, sätta in papper i Rolfs pärm, till fk för papper till Rolf, träna, träffa Rebecca på stan, middag, kvartsamtal och förhoppnings vis får jag lata mig. Så jag tror det är dags för mig att sluta sitta här nu och börja så jag hinner dagen.

Hej svej på er och vi kan ju höras i morgon.

Kram   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards