Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2015

Kanske för mycket tid över

Av Isabella - 17 augusti 2015 14:57

Just nu har jag typ inget att göra eller i ärlighetensnamn så ids jag inte göra nått. Skulle behövts damsugas men jag skiter i det för det är tråkikgt.

Men som ni såg så fixade jag garderoben och det  var ju bra. Men om jag ids bära ut skräp högen i soprumet vet jag inte. Har jag riktigt otur ligger den kvar där hela vecka. . . . .

Sedan googlade jag fram receptet på havrekex. TROR jag ska försöka röra ihop smeten ikväll. Den ska tydligen svälla 12 timmar så om jag gör den ikväll är den bak klar tills i morgon.

OCH hör och hämpnad så har jag målat första varvet på min lampa jag köpte här i sommar.

Har även hunnit till Coop en mini sväng och köpt in frukt för mina abstenens ivkäll när min belönings hjärna skriker..

- SATAN VAD CHIPS ÄR GOTT.... det tar ju bara typ 10 min så har du dom i din hand och kan mata. Åhh tänk vad gott och roligt det skulle vara.

Så då kommer jag att måste gå till kylen och skala en morot och ta mig en periska. Och intala mig att fy fan vad gott.

HJÄRNAN: näää det här är inte lika gott och jag vill att vi köper chips. . . . .känner du inte att du inte blir lika nöjd och tillfreds med dom här nyttiga tråkiga saker . . . .

MIT SAMVETE: NÄÄÄÄÄÄÄJJJJJJJ nu är det bra. Nu går jag och lägger mig dumma beronde!!

Idag lagar vi sveriges vanligaste vardag middag.

Spagetti och köttfärsås, enkélt och supergott.

Just nu har vi ingen matlista och det gillar jag inte.

När man har en matlista för två veckor behöver man inte stå och våndas över vad ska vi äta, utan det är som redan bestämt och man har allt hemma. När man inte har det så blir det små handlingar hela tiden och en massa fina mat bara.

Försöker få in i huvudet på Rebbe att man INTE kan äta  jätte god mat varje dag, utan man måste ibland äta dom här lite tråkigare rättern.

Men nu ikväll kanske jag och Micke kan upprätta någon typ av matlista denna vecka iallfall.

Ikväll kommerjag även att köra "svart föräldra" taxi. Dottern ska tydligen ut och roa sig med några vänner i Boviken så jag ska tydligen hämta inatt.

Jag hämtar gärna min dotter MEN det finns något jag inte är så förtjust i. Nämligen att gå till garaget på natten.

Jag är allvarligt rädd att det ska komma någon jäkla galning som vill döda mig eller våldta mig eller båda delarna.

Så som många andra små springer jag och tittar mig om hela tiden. Ser säker rätt paranoid ut och det är jag ju oxå.

Nä vänner nu har jag fördrivit lite tid så nu kan jag måla andra varvet på min lampa.

HOJ


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards