Jag kan allt

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Isabella - 4 september 2009 14:48

Idag har jag jobbat från i morse till klockan tolv. Känndes bra. När jag slutade så var det så attjag tänkte fara in till stan och kolla gardiner. Cyklade hem och såg att vädret var nog inte det bästa, så lat som man är så tar jag bilen. Men vad fan händer.....den stannar först när jag åker över Viktoriabro. Men då får jag igång den igen. Men sen gasar jag mig in på domusparkeringen och just när jag kommer in där så dör den igen???? Och startar den inte, det var hur mycke bilar som hels som skulleom mig...PINSAMT TYCKER JAG!!!!!

Javad gör man...JO man ringen världens bästa kille Jonas som kommer och bogserar hem mig igen. Kommer hem och sätter mig på cykeln igen och trampar in till stan. Hittade förståss inga gardiner , men en massa annat jag ville köpa. Men just nu så tror jag att jag ientligen inte behöver nått annat så jag sket i det och cyklade hem igen. Och här sitter jag nu och väntar på att få fara och jobba igen. Micke ska idag lista har han lovat , så imorgon ska jag städa och städa och ställa i ordnig möblerna så vi kan börja leva igen.....jätte skönt. Sen ska jag sälja en sådan här bokhylla som har flera håll i sig. På Ikea heter som nog Expediton tror jag. Ialla falla den är vit och jag måste bli av med den. Så är någon intresserad hör av er. Den är inte dyr.

Hej hej

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards