Jag kan allt

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Isabella - 21 september 2009 20:37

Det går inte bra just nu!!!!! Vad händer??? Ja som ni fattar ser jag hocky. Kanska ska sluta med det nu, vem vet. Idag har jag hunit vara till gymet, träffat Mari och Emil, lagat mat och städat.

Inte spesielt intressan förstår jag, för er läsare.

Micke ligger i soffan och är förbannad ( som vanligt när det är hocky) på Saik. Får en massa meddelande om saker men kan inte svar för jag har inga pengar på min mobil!!! Ganska irriterande kan jag säga.

Så nu skriver jag det här oxå...jag är inte otrevlig utan jag kan inte bara svara när ni messar. Men ring gärna istället till mig.

Nu var det nära igen med ett mål, men nära skjuter ingen hare.

Ja nu bråkar Martiinen hihiihhi något roligt ska vi väl få se...hahahaSkrattande

Nä måste se sissta perioden nu så vi hörs i morgon och då kommer jag ha något läskit att betätta för er.

God natt på er alla gladaFlört

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards