Jag kan allt

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Isabella - 22 september 2009 07:29

Idag ska Rebecca dra ut en tand!!!! Så här är det. När hon var sex år så varhon tvungen att dra ut två små tänder. Och om vi säger så här så gicke det väl inte så där toppen bra.

Tyvärr så sitter väl rädslan i och nu måste hon göra det igen.

Igår när jag berättade att dom ring om denna tid så började hon grina.

Tycker faktiskt synd om henne men man kan ju inte visa henne att man gör det för då blir hon kanske ännu mer rädd.Tyst

Men i alla fall så har jag försökt förklara för henne att det gör lite ont men sprutan men sen gör det inte mer ont , så vi får se nu hur det går. Tror jag ska ta med mig kameran till tandläkaren om jag vågar.

Har stig upp nu för att jag ska skjutsa min dotter till Vitberget, dom har någon sport dag där ,så det var ju inte så roligt heller tyckte hon när hon nu missar den, men men livet är inte roligt jämt.Obestämd

Efter jag skjutsat henne till vitberget så ska jag fara förbi min vänn som någ ligger och sover här i stan.

Ska hämta Rebbe igen vid halv elva för elva ska vi vara där borta hos tandläkren.

Nä nu får ni ha det så bra så hörs vi sen

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards