Jag kan allt

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Isabella - 15 september 2009 10:26

Hemma igen är man. Känns bara bra. När man stod där  och svettades som mest så komme det in en Aik- människa. Nr 79. skulle träna oxå.

Fan dom där tränar väl hela tiden. Inget är så skönt som när man är klar och får ta en varm dusch. Cyklade hem och väntar nu på mamma som ska skjusa mig till Rusta så man kan ifråga setta varför dom inte ringde igår som dom lovade. Blir less på dom när dom inte lovar vad dom håller. Tror om jag hinner att jag ska förbereda maten till Micke så slipper han göra det när han komemr hem.

Av Isabella - 15 september 2009 08:08

Vaken nu , har fikat och ska fara och träna igen. Känns jobbigt just nu att fara men jag ger mig inte. Jag vet att det känns bra när jag kommer hem igen. Idag börjar jag jobba vi ett och ända fram till klockan nio ikväll. Jobbigt men ger mycke pengar. Ikväll är det idol, få se om man får tvärr titta på det i mellan åt. Nä har vilat magen nu i ca 20 min så nu kan man nog snart fara och träna. Tror ni rusta gubben har hört av sig som han skulle??? NÄ så jag ska försöka fixa så jag kommer mig dit upp idag så jag får prata med dom. Har hittat fler fel på bordet.

Hej hej på er alla jag skriver kanske ikväll eller imorgon

Kram

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards