Jag kan allt

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Isabella - 8 september 2009 21:11

Japp nu har jag provat på det. Inte roligt. Satt och åt middag idag och hade min lilla portion på tallriken. Kännde mig hungrig så jag tog en sked till mat och när jag tog en tugga kände jag bara...

-Nä nu måste jag spy.

In på toan och började ullka som när man kräks. Men inte komme det något. Jag kan ju tydligen inte spy, men ullka kan jag. Fy vad jobbigt. Sen det var klart så känndes det som jag skulle kunna fortsätta äta. Det gjorde jag ju inte men skit konstigt var det.

La mig och vila och kollade in tv. Rebbe var på träning ocj jag och Micke slöade hela kvällen.DEt var faktiskt skit skön. När Rebecca komme hem så tog vi ossett snack med henne om hennes betende. En liten tonåring har vi i huset nu och det är mycke hormoner igång.Förvånad Sen pratade jag med min plast syrra idag men, om min mamma och hennes pappa. Tur jag har henne. om vi slårvåra kloka huvuden ihop så kanske vi orkar tillsammans att försöka göra det bra för dom.

Idag har det inte annars hänt så mycke. Har varit till tandläkaren med Rebbes. Hon kommer förmodligen få tandställning igen. Hoppas det blir något enkelt. Nä nu ska jag kolla in tven lite gran så ni får ha det till vidare.

Puss puss

Av Isabella - 8 september 2009 06:30

Men vad nu då?? Skulle kolla in min blogg och nu har dom gjort om allt på sidan man loggar in på??? Konstigt vart det och jag fattar inte riktigt allt? Klockan har snart blivit sju och det är inte länge kvar tills jag få fara hem. Skönt. Idag blir det inte mycke sova. Måste följa Rebecca till tandläkaren igen och sen kommer nog min vän KANSKE  efter tre till mig och ska hämta målafäger som jag ska skänka till Åbynskolan. Nu när vi renoverade vart det över en massa färgburkar pga att jag fel köpte tre stycken och vart en miss på två, så jag tänkte att dom kan skolan ta. Camilla berättade att dom beöver sådant till deras slöjd. Och som i alla friskolor så finns det ju inte hur mycke pengar som hels. Så jag skänker det till skolan, då har jag gjort en lite god järning. Hade förfrågan om en Pollypaj jag gjort en gång här. Ska lägga ut receptet snart ,så ni som vill smaka något riktigt smarrigt och söt kan baka den.Tungan ute Hahaha kolla nu kan vi lägga in gubbar oxå , men så mordernt!!

Funderar på att höra men en kille som kakla vad han ta fö att kakla under mina skåpar. Det är ju inte så mycke, men jag vill ha det gjort snart så vi blir klara. Ska nog inga nu idag och kolla. Nä ha det bra nu så syns vi ikväll. Måste prova en till gubbeFlört Hahahahahahaha

Fel

Av Isabella - 8 september 2009 01:10

Ha ibland fel på vissa tangenter , typ r kommer inte iblan och jag toror det är lite glapp. Men det är ba att jag gö någon glad iallafall.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards