Jag kan allt

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Isabella - 5 september 2009 19:23

NU har jag legat och beskådat köket/vardagsrumet.... Vad bra det blev. Vi klev upp idag vi åtta och började jobba. List i taket klar, tv flyttad, mattor på plats, allaär klart utom kaklet. Kommer nog till helgen, men det går leva nu. Vi 11 tiden tog vi en lite paus och for och kollade in lite folkrace. Roligt men det var synd det blåste så kallt och så började det regna. Men vi var där i tre timmar och det var skönt att komma hemifrån och göra något. Sedan komme vi hem och slut förde dom sissta detaljerna och nu har jag städat och skurat. Imorgon kväll ska jag bara njuta med lite mys med familjen innan jag far och jobbar. Micke är nu och fiskar och Rebbe ute med någon kompis och jag sitter här iväntan på att fara och jobba. Var tvungen gå ut extra inatt men det blir pengar, och det behöver jag när jag ska in handla ett nytt köksbord och stolar. Du Helena det är den stor och det är inte den från Ikea, jag har köpt den på Jysk. Men om du är intresserad så hör av dig den är billig. Du har väl mitt nummer.

Nä nu ska jag vila en timme innan jag ska fara så ha det så bra där ute.

sov gott

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards