Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

Gnälliga tanter...slänge er i väggen

Av Isabella - 11 februari 2010 10:15

Allså jag har ju glömt att berätta om när jag och Micke och Rebecca var och åt på resturang en dag här.  

När vi komme in så satt det två äldre damer inte jätte gammla men kring 65-75 kanske. Det hela började med när dom skulle ta för sig av sallads bordet. DEt stod ju tallrikar där som dom påstod var smutsig.....hahah kanske diska en massa gånger så dom inte glänsde som ny men inte då smutsiga!  

Och jag vet för jag tog sallad efter dom. Dom lyffte bort nästan alla tallrikar och muttrade och klagade på hur FRUKTANSVÄRT SMUTSIGA alla tallrikar var. Väl ner vi bordet komme då servitrisen med drickrna till dom.. ja ha då var det fel på glasen....hahahha  

Dom var ju smutsiga dom oxå, så hon iväg och hämtade ny och bad om ursäkt. Efter det så såg jag hur dom satt och sneglade mot servitrisen som var av det rundare slaget. Man så att dom tyckte att hon inte var tillräckligt fin för dom och att hon var nog en av dom sämre servitriserna dom hade..sa dom.!!!! HA Vad fan vet dom.... bara för att man är lite rund är man väl fan inte sämre servitris!!!!!!  

kännde att jag vart riktigt förbannad.....

Sedan var det ju dax för maten hon komme med. Hon han fan inte mer än ställa ner den så så en kärringen.

-DU jag tycker maten är kall!! Den här få ni ta in igen!!!

Hon bad om ursäkt igen och försökt var så trevlig hon kunde och tog maten och gick igen. Det roliga var att vi beställde samma som dom och fick varan strax efter dom och den var då varm och bra. Det var som att dom bestämt sig för att idag ska vi ha en klagar dag och det ska vara ordentligt.

Ut komme sedan kocken med ny mat till dom och åter igen bad om ursäkt. Gick sin väg igen.  

Kärringarna började ät och vad händer då...jo nu var maten för VARM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Men nu denna gång sa dom ingeting men det var ett jävla mutter från dom. Men hur kan man bli så där som människa???????

Jag vill då säga att det var ingen fel på maten och inget fel på servicen. Sen är det ju så att alla människor har olika kroppsformer. Och tanten som klagade mest och studerade servitrisen från topp till tå var inte så så jävla snygg själv. Skämmes ta mig fan tycker jag.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards