Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

Upp med mys

Av Isabella - 26 februari 2010 21:27

Idag har det inte hänt så himla mycke. Jag har tittat på min bild av mamma tusen gånger typ, sedan har jag suttit framför datorn. Vid halv tio rinde jag till min svägerska och hon var ju på väg till stan och skulle shoppa lite, så jag passade på att följa med henne. Vi for mot solbacken och snurrade lite. fikc då syn på min lillesta kille oxå , som skottade för livet.  

Lollo skulle in på systemet så jag följde med, och vem komme inte där...?

Jo min gamle vän Dick. ÅÅ Vad länge sen jag träffade han. Vad roligt det var. Verkligen länge sen.  

Sedan var det hem för att äta lite lunch. Idag vart det thai mat till lunch. Micke fylle ju år igår och jag hade lagat tre rätter till han så det vart kvar så himmla mycke mat.

lite plock och lite lätt städning innan han komme hem.

Sedan vart jag lat som f-n. Orkade inte laga mat idag så jag bjöd lilla familjen på kebab. Mumms kan man säga.

Och Micke hyrde tre filmer. Så efter maten hade vi den nya teckande filmen UPP som Rebbe valde. Så då la vi oss alla i sängen och playade på den. Den var bra.

Som alltid i teckande filmer så är jag tvungen att flänna.  

Vet inte vad det är med mig riktigt , men det är ju så himla sorligt jämt.

sedan var varån fredag kväll slut ,för just nu sitter jag på jobbet och kollar in lite tv.

Natti natti på er alla. Imorgn ska jag på fest, så jag ska försöka ta lite bilder så vi får något roligt att titta på....

Pöss pöss på er alla

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards