Jag kan allt

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Isabella - 1 november 2010 15:07

Ser att mina tittar siffror börjar sina, ja fattar varför oxå   Bloggen är tråkig och jag tar inga kort nästa nu. Men håll ut mina vänner snart så snart. Men just nu liggar jag i stor fokus på två saker.

1. SPANSKA

2. TRÄNING

och där i mellan försöker jag hinna jobba, städa, tvätta och umgås med familjen. Ja ni vet hur det är. Jag är inte den första och inte den sissta som känner att tiden inte riktigt räcker till. Men det positiva i detta är att i veckan har ja gått ner 1,3 kg...hurra hurra hurra   Något ska man ha för denna träning jag gör VARJE dag förutom på lördagar. Har varit på gymet varje dag och sprungit 4km och sedan styrketränat i 40 min. Sedan i måndas så anmälde jag mig ju på viktklubben för att ha lite koll på hur jag äter. Där ser man ju exat hur mycke jag äter och hur mycke jag har förbrännt. Det ger resultat. Sedan har ja oxå nu i slutet av förra veckan ökat på vikterna när jag styrketränar, löpningen känns oxå lättare och lättar. Denna gång är det jag som ska ha kontroll över min kropp. Inte min hjärna.   Nog pratat om det. Helgen har varit bra. Jag har jobbat hela helgen. Lördagen var vi till Burträsk och köpte en mobil till Rebbe. Hennes vart trasig på fredagkväll....en frustrerad pappa hade lite för dåligt prick sinne. Söndagen var jag och tränade sedan vart det lungt. Micke tillrede lite "Kamel" och sekt potatis. Vart faktiskt jätte gott. Tidigt i morse när ja var ute och rökte så såg jag att det var sjärnklart ute. När jag stod där på bron slog det mig att jag och mamma i Chile kan se samma stjärnor....   Jag har börjat min nedräkning tills vi ska åka nu. Idag är det precis 8 veckor kvar. Fan vad jag längtar. Idag har jag och Rebecca varit och gjort hennes pass och i morgon ska vi och ta lite sprutor på Micke och Rebbe, och jag ska ta min sissta. Känns bra. I helgen ska det tydligen ha varit dagen då barn ska komma utklädda och spöka för en...??? Inte kom det ett ända barn till oss. Vi hade köpt godis och allt. Men vilka tråkiga barn nu förtiden. Vi hade oxå gjort en lite pumpa som fick lysa upp vårat kök. Inte änns kom det några snål ungar som inte var utklädda.   Nä nu åter går jag till tvätten och snart ska jag laga VÄRLDENS tråkigaste middag "blodpudding" ja nu hörde rätt....

hej hej vi hörs imorgon.....

  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards