Jag kan allt

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Isabella - 11 november 2010 15:53

Hej på er alla ..... dagen har gått fort och ingenting har blivit gjort (nästan).I natt diskuteradets hur mycke man SKA träna. Jag har fått många kommentarer på att jag NOG tränar FÖR mycke? Så i dag när jag kom till gymet tog jag mig ett snack med en instruktör. Så nu ska ni få höra. Kroppen BEHÖVER inte vila om kroppen klarar av det, man kan träna varje dag, MEN nu kommer det. Om vi tar mig nu som exempel så har jag nog ätit lite för lite för att träna varje dag. Jag har ju sprungit 4km och styrketränat 35 min. Men hon tyckte för att jag ska få den bästa förbräningen så ska jag springa varje dag och styrketräna varannan, men dom dagar jag styrketränar att lägga på mer vikt. Så nu ka jag ta och börja med det. Idag vart det båda passen med en MASSA mer vikter. Kan väl säga att det  är en viss skillnad. Sedan gjorde jag en vägning för att kolla hur jag ligger till med fett, väska ,musklmassa och vikt. Har gjort ett för ca 6-7 månader sen oxå och jag är i betydligt bättre form nu. Men mer vätska ,lite mer mat och träna lite hårdare varannan dag.   Till lunch var Micke till läkaren om ryggen (igen) och denna gång fattade dom att han behövde vara sjukskriven. Så nu kommer vi båda att få vara hemma på dagarna ca 2 veckor framåt. Nu på eftermiddagen har det inte blivit något gjort. Vi har legat i sängen och bara slöat bort tiden. Kvällen bjuder på en  utställning på Rebbes skola med fika och vi kommer att få se saker barnen har gjort. Tydligen ska vi köpa oxå för dom ska börja spara ihop till en klass kassa nu. I morgon är jag ledig och det kommar att bli SÅÅÅ skönt   Detta innebär då att jag kommer att få BAKA!! Jag har längtat. Ska baka lite kakor till farsdag på söndag. Nä nu ska jag fylla i dagens mat intag och sedan ska jag fika en muffins med gott samvete. Vi hörs   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards