Jag kan allt

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Isabella - 15 november 2010 12:07

Helgen har varit här. Ser oxå att jag har försummat bloggen lite. Men jag har en förklaring till det oxå. Jag har inte haft tid ( så enkelt var det) plus att min lilla vän har blivit sjukskriven. Dagen har varit bra. Jag har klivit upp i tid, fikat och sedan har jag hunnit varit och tränat. Micke har oxå varit till sjukgymnasten....hahahah   . Det är lika roligt varje gång han kommer hem från något sådant..... han är nästan jämt arg!    Men jag förstår han. Dom vet nog inte riktigt vad en takläggare gör på dagarna. Dom tror att om man är det så lallar man på och pillar sig i navel. Så Micke hade vartit tvungen att bli lite skarp....hihihih. Han hade då förklart hur hans dag såg ut och hur dom jobbar när dom ligger borta. Så tydligen fatade han till slut nu hur det låg till och höll väl med han att han var nog tvungen att få vara från jobbet för att det ska bli bra. Så nu sitter man här och Micke jagar runt och tror att vi ska rensa lägeneten....problemet att det inte finns så mycke att rensa här hemma. Men men jag låter han pilla på med et och själv går jag mot sängen för jag jobbar i natt.....hahahaha kram på er så hörs vi en annan dag....

Av Isabella - 15 november 2010 12:02

    

Min egen pappa......

        

Den pappa som finns hemma hos mig.....min lilla kille!!!!

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards