Jag kan allt

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Isabella - 8 november 2010 10:47

Det är inte å som en del snuskisar tror nu när jag skrev att jag sög!   

Helgen har passerat och det gick med en dunder och dån. Det har varit en himmla bra helg. Fredag vart det inte mycke. Tve och sova.

Lördag var en späckad dag. Träning, handling , matlagning ( tre rätters) , hocky, främande. Mycke trevligt och natten kom till oss kring 1 tiden. et ända dumma me detta var ju att det vart en massa godheter. Gois, chips och mycke mat.

Sönag vilo dag. Ingen träning, men vi var ut en sväg och fotade lite på nordanå. Micke hade ju läst att fåglar hade frysit fast i isen, så vi for för att kolla. När vi kom så hade dom kommit lös, men jag hade ju kamerna med mig så jag tänkte jag fotar.....   en det är nu det kommer det att jag sög!!!! Det är skit svårt att inte skaka när man fryser och måste vara utan vantar. Så jag tog jätte många bilder på olika saker men vad fan när jag komme hem och kollade på dom så var det inte många som vart bra.....jag är besviken....  . Men här är om spm det vart iallfall.

Den här lilla krabaten var nog jätte hungrig. För när vi kom och gick så sprang han imot oss.

   

   

Hade vi haft mat med oss så hade han ätit Micke ur handen. Fan är det någon som tar hand om dom här fåglarna. Vi matar dom på sommaren och tycker det är roligt , men sen då........ dom är ju inte vana vid att söka mat själva. Vad händer då??? Sorligt tycker jag.

   

På kvällen hade jag sagt till Micke att jag vägrade laga mat och tänkte väl att å skulle han göra det. Men icket det vart rester. Men jag håller väl me han lite i att vi måste ju äta upp det vi har i frysen oxå, men det skulle vara så himmla trevligt att sätta sig till bords och få varm god mat för en gångs skull. Sedan vart det lite film och sedan for jag till jobbet.

Så nu har jag kommit hem och har varit och tränat. Tror jag ska ta mig lite lunch innan jag sover. Har väg mig idag och jag måste säga att jag är besviken!    Jag har tränat så jävla hårt och detta resulterade bara i 0.2 ner.....!!! VA!!! Känns tröst löst ibland. Men jag vet ju att det kan vara en platå eller att att jag byggt på mig muskler .Men det är bara att fortsätta. Nä nu till min borg som borde städas och till min säng. Puss på er.  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards