Jag kan allt

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Isabella - 2 november 2010 07:19

  God morgon mina vänner. Sitter nu här tidig på morgonen och känner lungnet sprida sig runt mig. Det är tyst och ljuset börjar komma ute oxå. Dagen som denna har jag egentligen ingeting som är ett måste, men jag har gjort egna små måsten. Känner att träningen är ett måste och ikväll har jag oxå spanska och därför måste jag läsa en del idag. Har skickat iväg Micke på jobbet. Tycker verkligen synd om han. Han har jätte ont i ryggen nu. Humöret tryter på han lite då och då, men jag förstår det om man går runt och har ont hela tiden. Igår var han till en massör och det tycke han känndes bra. Känner att min energi är på topp idag och funderar verkligen på vad som ska hända idag?   Tänker fara snart och träna (bara mackan får lägga sig i magen) och sedan äta lite lunch här hemma med Rebecca. Hon har ju lov i veckan, har funderat på om jag ska ta med mig henne och ta lite bilder någonstans? lLängtar verkligen efter att fota något. Ska försöka knåpa ihop ett brev till min syrra Sandra oxå, ladda mitt halebop kort så jag kan ringa till Sandra. Har tänkt försöka ringa själv. Funderar på hur jag ska göra det. Tror jag ska försöka göra klart färdiga meningar jag säger och så får vi väl se vart det leder...hahahah kan bli ganska intressant.Nääää nu kommer jag ju ihåg att vi ska ju och ta sprutor kl 13.30 idag.... tur jag kom på det hade nästan glömt. Ja se där nu var min dag nästan fullbokad. Nä nu sk jag packa min väska och göra mig klar för en cykeltur in till gymet. Kram på er så hörs vi säkert senare idag.....  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards