Jag kan allt

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Isabella - 17 november 2010 16:52

.....är det igång! Jo idag har dom kommit och dragit upp dusch väggen och golvet och nu har torkaren börjat arbeta..  Det har gått mer än en månad sen dom var hit och jag har inte hört ett dugg. Så igår gjorde jag in insatts och ringde och frågade vad vi väntade på? Till svars fick jag att om har haft mycke att göra (vilket jag tror så där på). Men nu så kom dom och jag är så tacksam för att det äntligen händer något.   Jag måste faktiskt säga (jag ska väl inte riktigt ropa hej än) att dom är riktigt bra att ha att göra med firman. Dom har varit jätte trevliga och tillmötesgånde. Denna gång frågade jag direkt om det var klart VEM som ska stå för detta kalas. Och han sa då att det kommer ju att vara dom och Riksbyggen....men jag skulle då inte behöva bry mig om detta problem.   Mycke bra känns det. Om jag säger om detta nu går smärt fritt utan något bråk så kommer jag att baka en smörgåstårta till dom för att dom har varit så tillmöttes gående. Det tycker jag dom är värda. Här hemma har jag just nu en lite lite Hitler en "städ Hitler" . etta har resulterat i att vi har rensat varenda skåp och skrubb i hela lägenheten. Tråkigt men mycket behövligt. Träningen går bara fin. Denna vecka har jag sammanlagt gått ner 3,5 kg på tre veckor. klappar mig själv på axeln och känner mig riktigt nöjd. Men just nu är det nästan bara tråkigt att fara , men jag ska fan inte sluta för det. INTE innan jag när mitt mål. Nä nu ska jag ta och kolla in lite spännande recept. Det kanske kommer ett och annat recept snart. Jo föresten så bakade jag ju nu till farsdag och jag provade en jätte god kaka. Det receptet ska ni få för den var SKIT GOD (om något kan vara det) hihihihih   

Kram på er nu så syns vi sen.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards