Jag kan allt

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Isabella - 24 november 2010 16:55

Ja ha idag är det premiärens dag. Vi ska komma till det lite senare.   

Men föska kanske lite kort om hur denna dag har varit. Jag har nu jobbat min femte natt och äntligen får jag sova hemma i natt. Jag trivs mycke bra på mitt jobb men ingenting slår ju hemma. Kom hem i morse, sen man har nästan frysit ihjäl av att gå från parkeringen till dörren.... fan vad det blåste!   Tog av mig kläderna och kröp  ner i sängen och bara mös.... somnade ganska snabbt och vaknade nästan lika snabbt. Rebbe hade turen att sluta lite tidigare idag så hon kom hem till lunch. Vi åt med varanndra och sedan bestämde jag och gumman att hon skulle följa mig och träna. Där har vi premiären. Vi har snackat om det länge och nu vart det. Det som var mest roligt var att VI hade roligt med varanndra.   Oftas brukar man ju var "pinsam". Men hon tyckte det var roligt och hon ville följa mer gånger. Så det var inte sissta gången. Sedan har det väl inte hänt så himmla mycke. Vi har lagat middag och nu sitter vi här och ugglar. Sedan väntar jag på en till "premiär" . Jag ska ringa min mamma helt själv idag hade jag tänkt. Fick lite hjälp av min spansklärare igår på vad jag ska säga så nu ska jag ladda och ringa senare ikväll.....spännande och pirrigt. Tänk om hon börjar prata på, då kommer jag väl inte fatta något...hahahahah. Nä nu ska jag kolla in tv och Micke ska fara till massage kvinnan. Men vi hörs förmodligen sen. Kram på er så hörs vi......  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards