Jag kan allt

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Isabella - 30 november 2010 09:43

Japp nu hände det. Här väntat länge på magsjukan, men den kom aldrig. Men i går natt när jag var på jobbet fick jag så OTROLIGT ont i magen. Känndes som jag skulle kräkas så fort jag rörde mig och ryggen värkte. Men inte var det magsjuka, utan mens värk!    Har nog aldrig haft så ont. Det känndes som förlossningsvärkar. Sa till Micke när jag kom hem.

- Tänk om det sklle vara så att jag har varit med barn och inte märkt det? Och så helt plötsligt föder jag barn nu ...hihihih   

Det finns ju sådanna historier att dom inte upptäck att dom varit med barn, och att dom trott dom bara gått upp lite i vikt! Så helt plötsligt fått jätte ont i magen och fått barn? Går det verkligen??

Iallafall så när jag kom hem så la jag mig direkt i sängen och tog vetepåse som var varm och la på magen och somnade. När jag vaknade var det lite bättre. Dagen igår var lungn. Vi var till Lina och Jörgen och firade Linda som fyller år IDAG .... (Grattis världens bästa Linda) När vi kom hem gände jag att jag vart sämre och sämre och bäddade ner mig i soffan. Provade febern och jag hade feber. Så natten har varit varm.....  

Men idag känns det bättre och jag är på bena igen. Vet inte om det var mensvärken eller vad som hände. Nä nu ska jag försöka läsa lite spanska och sedan ska vi fara till ÖB och handla lite . Men vi hörs sen.

Kram på er alla

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards