Jag kan allt

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Isabella - 3 november 2010 12:03

Ja nu har jag varit på ett möte med arbetförmedlingen med min bror. TACK GODE GUD för att det finns människor som lyssnar, förstår och framförallt GÖR NÅTT.   Jag hade verkligen laddat för att möta en dumskalle som skulle säga att regeler är regler vare sig man har ett handikap och så, men nä...... Han var en mycke sympatisk man, med förstånde och han verkade VILJA hjälpa brossan. TACK för det!! Dom ska sätta in det starkaste batterierna ( som han sa själv) dom har. Det finns en grupp som jobbar bara med människor som har handikapp. Det fenuliga med denna grupp är att dom följer med Han när han ska på ett arbete och dom är där med han i början. DOM söker jobben åt han och sköter allt   Kan det bli bättre ??? NÄ allt klaffade som vi ville. Så om jag idag ska dela ut dagens ris och ros går då rosen direkt till Arbestförmedligens gubben!!! Och för att risa något så går det till mitt minne idag , glömmde väskan på Coop när vi fikade där   

Idag är fösta dagen då jag känner att jag har lite panik över detta med träningen. Ska fara på boxing ikväll, men kände i morse att jag kanske borde fara nu oxå och träna som vanligt.......tror jag har blivit knäpp!!   

I natt jobbar jag ,så jag tror jag ska ta och lägga mig en lite stund senare. Men det är så fruktansvärt ensammet utan Micke i sängen. Nästa vecka blir man tydligen själv igen oxå. Tydligen far han upp över och jobbar   

Nä slut tjatat om denna karl, nu ska jag försöka ta hem dotter och utfodra oss på lite mat. Men vi hörs ju sen    

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards