Jag kan allt

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Isabella - 9 november 2010 10:18

Hej på er alla pigga vänner. Idag är det tisdag den 9 nov 2010. Och denna dag kommer aldrig mer igen. Så...vad ska denna dag bjuda på då? Ja för min del ser den ut så här.

Sluta jobbet (gjort)

Träna (gjort)

Slänga in all skit Rebecca lämnar framme i hennes rum!!   (nu är jag less)

Äta lunch

Sova

Äta middag hos moder

Krypa  ner i sängen med Micke och bara vila till jag far på jobbet.

 Jag är så HIMMLA sugen på att börja baka jul godis. Längtar verkligen nu. Min förra arbetskamrat är nog den jul tokigaste människa jag känner. Tänk om man hade haft henne som mamma till jul.... Allså hon bakar, pyntar och spelar julmusik redan nu säkert. Hon gör julen till vad det borde vara och vad varje barn skulle få uppleva. Hon är lite galen men hemskt gullig och snäll. Tyvärr så i jul blir det ingenting för oss här hemma (dålig mamma jag är) Men eftersom vi åker en vecka  efter så känns det inte nödvändigt med att ta fram något jul pynt. Jag har lite dåligt samvete för det , man jag har börjat förbereda Rebbe på det så hon inte blir allt för besviken.   Men egentligen tror jag nog att det är kanske jag som mår mest dåligt över det. Jag gillar verkligen jul, trots att det är den mest jobbigaste tiden för mig på året. Pgr av att det är då min lilla kille Oliver gick vidare in till Nagiala.    Nä nu ska jag börja kolla runt lite vad jag ska göra för godis i jul och sedan måste jag börja kolla på vad jag ska baka till farsdag på söndag. För då kommer alla pappor hit och ska fika. Hej hej på er nu så syns vi sen......  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards