Jag kan allt

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Isabella - 26 november 2010 09:58

Kl är nu 10.00 och jag har kommit hem. Fy vad tungt det var idag. Hela tiden ville jag bara kliva av och gå och duscha....hahah min innre röst sa hela tiden.

- Kliv av och skit i detta nu....

Men skam den som ger sig. Nu är man hemma och jag känner mig riktigt stolt och glad att jag for. Nu väntar bara roliga saker resten av dagen. Tror jag och gubben ska göra en matlista och sedan fara och handla   

Detta innebär nog att jag kan börja med mitt julgodis bak idag kanske om tiden in finner sig. Måste oxå hinna vila idag för jag jobbar nämligen i natt.  I morgon blir det fest   Vi ska fara på en thai fest vi är bjudna på med 7 olika maträtter och underhållning. Kommer att bli roligt. Och själv klart kommer man vara propp mätt. Vi va på en förra året oxå och om man säger som så.... micke åt så han fick "skit attacker " hahaha rolig kille    Nä nu säger min innre röst till mig att sluta sitta vid datorn och börja planera godis baket. Vi kommer nog inte kanske höras mer i helgen men efter och förhoppnings vis har det rammlat in några bilder från festen som kommer att ligga här på bloggen. Ha nu en trevlig helg och ta det lungt i trafiken. Kram på er alla

Av Isabella - 26 november 2010 07:06

...säger just nu till mig :

- gör det inte  du kan träna i morgon. Det är kallt och blåser.

..... samvetet säger:

- Nä om du inte far i dag kommer du inte göra det i morgon heller. Nu har du stigit upp och fikat. Låna din mammas bil och far och träna, du orkar det.

Lattis :

Nä det orkar du inte du har nog lite ont i ryggen och i morgon är nog vädret bättre

SAmvetet:

NÄ...!! Far nu och så har du det bort gjort. Dessutom var du inte iväg igår och du måste ju passa på att dusch det behöver du oxå =)


Jag säger.....ok jag vilar till åtta tiden och så fara jag då......

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards