Jag kan allt

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Isabella - 4 november 2010 18:08

Dagen har svissat förbi mig idag. Slutade så jag var i stan kring halv nio. Drog på gymet DIREKT. Jag var mycke trött men jag orkade, pluss att jag ökade på lite speed på bandet och lite tyngd på vikterna. Åt popcorn igår och kännde att verkligen kalorierna måste ut. Efter passet var det en underbar dusch som väntade. Och sedan var det den stora varma sängen. Fan vad skönt det var. Vaknade med ett ryck vid halv fyra....!   Oj vad länge jag sov. Men jag var ändå SKIT trött när jag steg upp. Skjusade min bror för att hämta hans bil. Hem och laga mat till en lite  lite grini Micke. åt en god middag och nu sitter jag här.   Micke har farit och fått massage, snart börjar hockyn och sedan blir det jobb i natt. Så så lite har hänt mig i dag. inte något roligt egentligen så jag förstår om ni hoppar över detta inlägg. I morgon helg.....!!!    Känns skit bra. På lördag ska vi ha främande av Joel och hans tjej. Tror ajg ska slå mig på en tre rätters middag. Men vad??? Tåls att fundera på..... har ni ider så komm gärna med dom. Jag kommer att till låta kommentareer till detta inlägg. Nä nu till min tv igen så syns vi i morgon.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards