Jag kan allt

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Isabella - 22 november 2010 13:24

Hej helgen har passerat och vi har bara tagt det lungt. På mitt jobb finns det en STOR bacill just nu och den heter Mr magsjuka!!   Inte roligt. Till saken hör att alla andra har fått det. Ja mår så där lite tjuvens dåligt men inte direkt spyfärdig. Och jag har inte dålig mage. Men som vanligt så blir man ju lite inbillsk sjuk när man har magsjuka. Men peppar peppar man får väl se vad som händer.I helgen har jag inte tränat något. Varken lörag eller söndag. Har mått illa och varit rätt trött. Därför tog jag med mig kläderna och hade tänkt tvinga mig till träningen i morse. Men bilen ville som bara styra hemåt. Så det vart ingen idag med. Men i morgon MÅSTE JAG fara, innan lat tarmen "Lattis" tar över mig helt.  

Sitter här och funderar på vad jag ska hitta på till middag. Micke har tagit fram köttfärs. Man kan ju göra så himmla mycke saker med den. Creps, köttfärsås, köttfärslimpa, taco och vidare och vidar.....  Närman mår så här lite halv illa vill man ju äta något gott. så jag får se om jag tar cykeln och inhandlar lite grejor. Jag har börjat hård träna spanska nu. Sitter varje kväll på jobbet och läser ,tränar och memorerar(försöker iallfall) allt jag kan komma över. Känns väl så där. Det är inte lätt när man har en "dummskalle" som jag.   Går väl i funderingar om jag ska köpa en översättare från Teknikmagasinet. Men jag vet inte....den kostar nästan 400:- och till vilken nytta igentligen. Tror att det bästa för att lära sig detta är att uttsätta sig och inte a några genvägar. Det är bara att plugga vidare, det får ta den tid det tar. Nä nu ska jag kolla in olika saker som måste fixas. kram på er så hörs vi sen.   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards