Jag kan allt

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Isabella - 28 november 2010 10:41

Hej på er alla. 1:a advent är här och vi har inte tänt ett ända ljus här hemma idag. Fy så dåligt av oss, pluss at vi inte har tagit fram några julsaker. Vi var ju på fest igår. Trevligt och underhållande. Thai kvinnor är ju helt otroligt glada när dom sammlas till fest. Det finns inte en sur min på dom    . Jätte god mat var det och en del starka saker. Micke åt denna gång, INTE så han fick skit attack på direkten, MEN denna har kommit nu på morgonen .......   Skit oxå att man har bara en toa och dessutom kan vi inte öppna och vädra där inne för att fläktn torkar på för fullt   . Iallafall så var det mycke dans och det var längesen jag dansade och hade så roligt. Jonas for tyvärr hem tidigare än oss andra så stackaren Micke fick vara själv ett tag. Och Whan lyckades få upp han på dans golvet. Händer väl ungefär ca med 10 års mellanrum......Stort grattis till dig Whan   . När vi skulle fara hem hände det en mystisk sak. En dialog mellan mig och en äldre full herre....

Den fulla mannen sliter tag i mig när jag går förbi och stirrar LÄNGE och lite surt på mig. Själv tänker jag , vad är det för fel på denna man? Vill han något eller? till slut kommer det....

Full gubbe:

-KINA???

Jag:

- NÄ inte kina..... Chile!

Gubben blänger en stund till och jag förstår att han inte fattar vart det ligger. Så jag säger

- Sydamerika!

Gubben börjar skaka på huvudet och sliter sitt hår och jag tänker att det är inte lönt att prata med denna man en minut till så jag går....hahahahah  

Visst ser jag kanse utlänsk ut för vissa men Kines????

NÄ NÄ NÄNÄ inte lik en kines......

Idag känns det att man drukigt lite, skallebank men inte så farligt. Skylltsöndag idag och vi ska nog ta på oss kläderna och gå in till stan snart. Bilder bilder var utlovat och jag måste göra er besvikna. Jag  glömde kamernan!!! Förbannat förbannat förbannat.....men ska se om jag kan få några bilder av Jonas. Whan hade en riktigt fin thai kläning på sig. Nä nu ska jag kolla in lite tv och göra mig klar för skylltsöndag. Kram på er så hörs vi i morgon   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards