Jag kan allt

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Isabella - 25 november 2010 18:31

Känns som man inte mer än att man har hunnit komma in idag så var man tvungen att fara ut  igen. Och som alla vet redan så är det ju snö kaos. Känns otroligt men sant....hahaha    Idag när jag var och skjudsade flickorna på träningen så hammnade i en JÄVLIGT lång bil kö i centrum vi Expolaries huset. Det tog tid och många långtradare fick sig inte iväg när dom stannat för rött ljus. Stackare dom. Visseligen hade jag inte bråttom nu men vad ska man göra när detta inträffar? En del blir ju som galna. De klämer sig in och tutar och är allmänt galna i trafiken. Man fick verkligen passa sig så man inte vart på körd.    Allså visst är det bara att ta det lungt och vänta. Man kommer att komma sig hem!

Ingen kan ju rå på detta väder!!

Iallafall efter kön så åkte jag direkt till Coop. Och där var det oxå kaos! Jo kort terminalerna hade lagt av, så alla som ville betala med kort stod ju som fast där. Ni kan ju tänka er hur många det var, vem har kontanter nuförtiden?   Kort i all sin ära med om vi inte hade haft det hade det flytit bättre. Väl hemma igen så upptäcker jag att jag glömmt ägg och chrem friche....åååååå   Så det var bara att he sig ut IGEN!! Sen vart det matlagning och efter maten var jag tvungen följa Rebbe till mamma och duscha. Fasen vad tröttsamt det är utan dusch! Så nu har jag kommit hem och landat och ska VERKLIGEN inte gå ut en sekund mer idag. Blir lite popcorn och lite SAIK på tv. I morgon bär det av mot gymet igen. Har inte varit där idag.....skäms lite men men nya tag i morgon.

Tänkte bjuda på en VARM bild som jag tog i höst här. Kram på er alla så hörs vi i morgon.......  

Hej

Av Isabella - 25 november 2010 14:24

Käns verkligen mycke kallare än vad det är, när man går ut. DAgen har varit lung. Har idag varit på stan med Jessica och kollat in lite kläder. Känns som om jag skulle vilja handla lite kläder till när vi far. Men behöver jag verkligen det? NÄ ....men köp tarmen skriker verkligen....köp köp köp   men jag höll imot. Dess utom så ska det ju köpas julklappar till dottern för denna lön och så ska det köpas biljetter till Sweden Rock oxå. Så om vi säger som så så finns det inte så mycke spelrum. Som vanligt.   Pengarna ska rulla. Väl hemma nu så sitter jag mest och pratar med er. Ska snart fara och skjudsa flickorn, som ska på träning. Upptäcker just nu klockan är nästan dax för att fara. Funderar på om jag ska vara lat idag och inte träna eller om jag ska göra det när dom lix är där och tränar......   Det känns verkligen tungt nu denna vecka. Fattar inte varför? Jag går ner jäte bra i vikt och jag har minskat i midjemått riktigt mycke, så motivationen borde vara på topp. Jag undrar NÄR man kommer att börja känna att det är roligt att fara och träna? Får se hur jag gör? Ikväll är det hocky, så det blir väl att se det och sedan lägga sig. Jobbar i morgon natt. nu till helgen om jag hinner ska jag börja baka julgodis..... ååå så roligt. Har  börjat kolla in olika recept. Nä nu sk jag fara men vi pratas vid senare.   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards