Jag kan allt

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Isabella - 3 december 2010 10:07

Hej    

Som ni vet har jag ju varit sjuk och sen har jag jobbat, så därför har det inte blivit bloggning. Men nu är jag här igen   

Dagarna går och närmare och närmare kommer våran resa, då jag ska få träffa min familj och dessutom vissa upp MIN familj för dom. Tror alla börjar längta här och vi behöver verkligen få koppla av snart. Micke är hemma fortfarande för ryggen men inte sjukskriven utan han är uppsagd nu. Man kan väl säga som så att visst är han värd att få till ryggen nu och visst är det mysigt med en hemma karl ( ibland ) men när man inte är rikitgt van att vara hemma båda två så blir det en del diskutioner. Men det har endå gått riktigt bra tycker jag   

Igår sov jag ganska länge. For sedan och lämande Micke hos kotknackaren och själv for jag och bytte en kabel åt jobbet. Inhandlade lite grejor för kvälls jobbet. och detta blev det.......

  

  

Knäck !!!!   

Både polkagris knäck och lakriskola. Mums fillibaba tycker jag. Och knäcken vart helt perfekta. lossnar lätt från papperet och kolan vart inte kladdig. Jag lyckades......

Idag kommer det att bli lite fudge på schemat om jag hinner. Vi ska tydligen till Innansjön en sväng oxå, få se när det blir.....

Har nyss kommit hem från gymet och det känns så skönt. Magen börjar ordna till sig men fortfarand känner jag av om jag äter då börjar det värka lite, men inte mycke bara lite. Nä nu ska jag se om jag får hem en Micke snart , han är oxå å tränar nu. I helgen ska vi ha lite främande och det blir trevligt. Ha det så bra nu så hörs vi snart kram på er .....  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards