Jag kan allt

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Isabella - 14 december 2010 06:31

Ja jag hörde då ingen iallafall nu när jag klev upp.   Är uppe i den tysta lägenheten och har på börjat en tvätt dag. Vi har haft trasig en maskin i tvättstugan länge, så jag klev upp TIDIGT och tänkte att jag är tvungen att börja om jag ska hinna tvätta allt i dag. Men till min förtjusning så har dom lagat den nu.....  och detta innebär ju att det går dubbelt så fort att tvätta. Bra för då kommer jag att vara klar med detta vid nio tiden. Och oj så mycke tid det finns kvar på dagen då. Dagen som denna har vi inte riktigt bestämt vad som ska göras. Men jag har mina tankar om vad som behövs göras!   Tvätta som är på g redan, gymet? jo ja det skulle vara bra med ligger in på min prio ett lista, men STOR städning av lägenheten och skura alla golv skulle verkligen behövas. Sen så har jag sissta spanska kursen idag så jag skulle verkligen behövt läsa spanska idag i några timmar.   

Igår pratade jag med Linda i telefonen och hon förslog att vi skulle boka upp ett datum den 21 maj. Varför? Jo då är det typ en tjej mil i Luleå och hon tyckte att vi skulle ta oss upp och göra utmaningen ! Jag är på direkt. Så det här med träningen är ett måste om man ska orka med detta   Sedan möblerade jag oxå om lite i går med sofforna. Vart inte perfekt men man vänjer sig nog. Det stora plusset är att man kan pilla på varandra fast man ligger i varsin soffa. hihihihihihih   Nä nu jar jag pladrat klart och ska se om jag får något mer tvättat denna dag. Men vi kan ju höras senare idag om ni vill........   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards