Jag kan allt

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Isabella - 22 december 2010 17:01

Hej på er. Har kommit hem till hotellet för en stund sen, för att vara lite mer exat så kan vi väl säga ca 40 min sen. Sitter under täcket och fryser fortfarand. För fan vad kallt det är ute....  

Men något har man då lyckas med. Att få pengaran att rulla...

Lite jul klappar har inhandlas och en översättar till resan. Tur som tusan att man har en teknisk kille där hemma. Det var många knappar. Sen hände det något otroligt roligt när jag skulle äta ( på MC Donald så klart). I kassan brevid mig kom en karl kanske i min åler eller några år äldre, han hade med sig ett barn (troligen dotter på ca 7 år) och han beställde maten och hon i kassan slog in det och HAN drog kortet. I samma veva som han dragit det ber hon om lägget. Han säger då ...

- Nä jag kan inte skriva under det där för det är inte mitt kort och då gör jag mig skylldig till förfalskad underskrift!???

VA!!

Kassörskan vet inte hur hon ska göra så hon tillkallar hjälp. En anna kommer då och frågar killen vems kort är det då? Han svara att det är hans sambos kort, och han vill verkligen inte skriva under nått, men han kan tänka sig att slå koden. Tyvärr har köpet redan gått igen säger den ny kassörskan. Han blir sur och säger att han vill att dom makulerar köpet! Och han vill inte göra sig skylldig till något olagligt. Då kommer en anna fram oh säger...

- Ja men det gör du ju en då. Genom att dra någon annas kort. Korten är personliga! Han måste väl då krypa till korset och erkänna att dom har rätt!!! Vilken jävla nolla.....    Visst skulle dom kunna makulera köpet säkert åt han, men hallå...!!!

Är man så himmla rädd för att göra något olagligt använd dina egna kort och lämna sambons hemma!!!! Hahahahahah...töntigt

Sissta natten som jag jobbar och i morgon åker jag hem. Längar faktiskt hem nu till min egen familj, min egen säng, min lilla katt, min egen toa som kanske blir klar i morgon ....håller tummarna.

Nä inatt träffs vi säker. Kommer väl att uppdatera er om allt som händer i korridoren. kram på er så hörs vi sen. Ska försöka hitta en bra låt här nu som ni kan ha på när ni läser detta.

Av Isabella - 22 december 2010 01:54

En gubbe har hostat tre gånger efter varan.    Japp det var allt. Jag håller på att död i trisstess, pluss att min kissblåsa håller på att sprängas. Vad ska jag göra? Vet inte men ska klura på det! Over end out!   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards