Jag kan allt

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Isabella - 4 december 2010 17:54

Tror ni vi tar det här? Saik?? Vad göra, annat än fortsätta heja på dom.

PISKA NU UPP STOCKHOLMARNA ORDENTLIGT!!   

Av Isabella - 4 december 2010 13:11

Ja ha hade sett fram imot en dag med god mat och trevligt främande, men vad hände. Redan i går kväll visste jag hur natten skulle se ut! Rebecca mådde dåligt och låg i soffan vit som ett lakan i anskiktet. Micke började PANIK bajsa på kvällen och började må dåligt han med!   Min förväntning var att Rebbe skulle börja redan på kvällen där. Trött som jag var så la jag mig tidigare än dom. Vaknade med att Micke låg brevid mig och tom spyde! Gick då in till vardagsrumet och kollade till Rebbe. Hon hade INTE spyt? Konstigt. Var så säker på att hon skulle åka dit. Iallafall så började Micke vid ett tiden och sissa gången jag hörde han var vid sju i morse.    Stackaren ,hela jävla natten. Så denna dag har bestått av att städa rengöra toan tre tussen gånger, köpa cola och renbädda sängen och vädra ,vädra ,vädra..........  

  

Så så trevligt vart denna dag. Men nu verkar det ha gett med sig och vi siktar på en ny dag i morgon. Tyvärr så fick jag avboka mitt främande i kväll och det känndes inte roligt ,för jag har lovat länge att bjuda dom på mat. Men vi får väl ta det någon helg framöver. Om det finns så mycke helger kvar! Men jag ska försöka trycka in det.  Nä nu ska jag snart fara och hämta Rebbe på stan, hon är och delar ut reklamblad. Kvällen kommer att bli lungn och vi kommer att äta fil idag.... så ha det nu bättre än vi och så hörs vi sen. Kram på er alla.......

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards