Jag kan allt

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Isabella - 23 december 2010 00:30

Hej på er här ute i natten. Nu har jag gått på mitt sissta skift innan jul. Känns bra. Längtar verkligen hem nu. I morgon bitti fikar jag och sedan åker jag hem fort som fä hunden.   Var nyss ute och rökte och oj oj oj vad kallt det har blivit. Funderar lite på vad det ska hända i natt då? Förra natten kissade en 2 gånger och en annan hostade tre gånger. Undra om det blir någon mer fart i natt? Jo ho nu händer det grejor. Nu kommer det en som ska gå och  sova.   

Fick ju höra på nyheterna i dag att en karl har blivit knivhuggen utan för sitt hem i morse här i umeå. Tydligen var han politiker, men om det var därför vet man ju inte. Men det är fruktansvärt och han ligger ju på samma avdelning som vi är och rör oss på. Man tror inte sådan kan hända här i norrland, men men men tydligen kan det de. Man höjer ribban hela tiden och nu tänker man ju att tur man bor i Skellefteå. Men vad tusan som denna självmords bombare. Det trodde man ju inte hände i Sverige, men det gjorde det och nu igen tänker man , tur  jagbor i Skellefteå. Men man ska tydligen inte vara säker vart man än bor. Hemskt iallafall så här i jule tider för anhöriga. Jag skänker dom en tanke och hoppas det går bra. Själv funderar jag på vad natten ska fyllas med för något. Hittade ju tv3 play igår och började se "Sjukhustet". Brukar slö se ibland när man är hemma så jag tror det blir att se dom avsnittn i natt. Det var ju 48 st och alla är 30 min långa så då kanske man får tiden att gå. Nä mina vänner nu ska jag surfa lite och seddan kanske jag lägger en läges raport till er om någon timme. Sov nu bra ni som får så hörs vi om en stund.   


 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards