Jag kan allt

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Isabella - 7 december 2010 08:29

Dagen har tagit sin början och den  ser ljus ut. Dagarn går och vi kommer närmare och närmare jul.   Dagens aktiviteter besår av.

Träna

Gå till skatte kontoret och fixa ett pappaer vi ska ha med oss till Chile

Hämta Micke

Äta lunch

Städa

Middag

Spanska kurs

Så jag tror jag kommer att lyckas fylla denna dag oxå. Efter  helgen har hemmetförfallit och nu känner jag en viss misstrivsel här hemma. Men idag kommer jag att fixa det så jag kommer att vara så nöjd efter åt.-idag är Rebbe hemma från skolan för hon mår dåligt, en tror mest hon är rädd för att spy. Tror det blir bra och hon kommer nog att gå i morgon till skolan. Men dettakan innebära att i dag kan vi försöka ta ett kort på oss tre tillsammans som ska ges till mamma. Igår fixade jag min brors pressent. Det var ett par kallingar och en parfym. Pluss att han ska få lit svenskt godis. Nä nu ska jag göra mig klar så hörs vi sen. kram på er alla och ta hand o er till närsa gång.  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards