Jag kan allt

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Isabella - 6 december 2010 08:03

Helgen har passerat och nu har det aldrig varit så nära avfärd mot Chile som det är idag. Går dagen var kall och inte så himmla innehålls rik. Hela denna helg har bestått av onyttiga saker och lite mat    Men efter som Micke varit sjuk och inte viljat äta så har det blivit skräp för oss. Fredag vart det rester ( det är dom som gjort Micke sjuk säger han), lördag pizza, söndag en sallad och där i melllan ostkrokar, glass och en massa cola! Inte bra!! Men som tur var tog jag mig i kragen och for och tränade i går med Rebecca. Var ganska skönt endå.   Har ställt mig på vågen igen idag och den visar fortfarande neråt. Känns bra och jag närmar mig mitt mål. Vakande idag igen med en massa tankar på hur denna dag ska se ut. Fick för mig att jag ska handla lite saker som jag ska ha med mig till Chile och gå på bibblan, träna och baka. Men efter jag nu ätit frukost känner jag att jag inte mår riktigt hundra och känner inte för något. Men man kan ju fan inte gå och vänta på magsjuka hur länge som helst.....  Risken är väl stor att man åker på det elller..... Fast jag har varit duktig med plasthandska , sprit och rengöring så tror jag det inte hjälper.

Jag har en hel vecka fram för mig med ledighet och jag ska nog hinna med det där. Men idag kanske det blir en slöar dag...hahahaha så som hela helgen har varit. Vi får väl se.....

Jag surfade runt lite på youTube och hittade denna gammla fina låt. Bjuder på den till er ,en sådan här vacker och lungn morgon. Kram på er så hörs vi sen dag säkert.   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards