Jag kan allt

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Isabella - 5 december 2010 09:55

En ny dag och gårdagens baciller är bort städade. Känns skönt. nu är det bara att hoppas på att vi andra eller att Rebbe klarar sig.   Dagen har börjat kallt. Kollade in tremometern och upptäcker till min förvåning att det är -19 ute..... VA .....?? Hur kan det komma sig? Vi har ju haft ganska milt dom senaste dagarn och just idag när jag sett fram i mot att gå på Julmarknade på Nordanå i timmar!   Nu kommer detta bara bli en plåga och man vill hem fort, när det är så kallt! Tror vi måste fara och träna idag med. Känns inte som jag har lust ,men vi måste få duscha. dag blir det hemmagjorda köttbullar till middag och brun sås. och så tror jag att jag ska ta med mig kameran till markanden (kanske).Det är bara det att man blir så kall om fingranrna och kameran tror jag inte må så bra av att vara ute länge i denna kyla, så vi får se om jag gör det. Men jag är himmla foto sugen.   nä nu ska jag gå på toa och rengöra den för 1000 gången. Tror aldrig denna toalett stol har varit så här ren   . Så ha det bra så hörs vi sen. Ha nu en riktigt härlig söndag och sköt om er.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards