Jag kan allt

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Isabella - 15 december 2010 12:59

Hej hej på er alla. Nu har jag hunnit vara på gymet. Tränade på riktigt hårt idag. Nu när man har taigt på sig en utmaning så måste man ju ta det på största allvar....hihiih   

Idag kommer det väl att bli lite hittan och dittan. Vi har väl inget planerat men Micke skulle vilja komma sig ut lite säger han. Så vart farm man då ?

Jo till Solbacken, som alla pensionärer. Kanske till och med vi tar en kaffe kopp på ICA Maxis resturang. Förmodligen kommer vi at smällta in PERFEKT bland pensionärerna...hahahaha    

Sen när vi kommer hem blir det att sova så länge det går innan man ska fara och jobba. Känner mig verkligen trött nu. Så hej hej på er så hörs vi kanske i morgon.

Av Isabella - 15 december 2010 07:34

Men förlåt mig för igår. Där satt jag och frågade om vi skulle träffas senare och så dyker jag inte upp själv! Vad liknar det. Iallfall så vart dagen som jag ungefär hade förställt mig. Först tvättning till halv elva( den tog som aldrig slut), sedan gick vi in till stan i kylan och åt en super dålig lunch, hem igen och så lästa jag spanska, lagade mat, gjorde i ordning fika till på kvällen, for på spanskan och hade jätte trevligt. Sedan hem och hoppa i sängen.   Så att så vart det.....

Dagen fååå see......gym och inget mer planerat. Tror det blir en slöar dag. Känner inte för något. Jag jobbar i natt så kanske man ska passa på att vila mitt på dagen?   Nu börjar det varan nära oh vi håller på att kolla upp alla saker vi ska ha med oss. Jätte många frågar och undrar hur det känns, men jag vet inte om det känns så mycke. Visst längtar jag ner, men det känns så narturligt och som jag känt dom för alltid. Många frågar hur det känns och säger att det måste vara en fantastisk upplevelse....jag vet inte det, känns som att man kommer hem lite. Så inte vet jag...... missföstå mig rätt, det är super roligt denna gång, men nu har jag ju träffat dom en gång och vi har nästan kontakt varje vecka så det känns som man "kommer hem" till släkt man kännt läng   Nå ja, har iallafall så är det lite saker kvar vi måste köpa innan vi far. Tänkte jag skulle lista upp dom här:

 

Stödstrumpor till Micke och Rebbe ( skratta ni som vill, men det hjälper när man åker så här långt)   

Earpluggs: Till Rebbe för att unvika för stora lock i öronen.

Pressenter: Till Sergio, Pablo och Quan.

Översättare: Kanske jag ska köpa en sådan från teknikmagasinet.

 

Tror det var allt som ska inhandlas. Sen ska vi går till Jonas idag och låna en resväska. Det drar ihop sig men det går så djävulskt sakta framåt. Men vi kommer närmare och närmare. Nä nu ska jag ta och göra klar min träningsväska och sedan fara. Men nu så kanske vi syns sen idag   

Kram på er....

PS. Om någon har andvänt en sådan här översättare eller har en som man får prova kan ni väl skriva det i min fråge ruta. Skulle vilja veta hur den fungerar och hur bra den översätter. Allså vet någon  något om dom så hör av er vilket som.   

 



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards