Jag kan allt

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Isabella - 16 december 2010 18:40

Japp nu mina vänner är det dags att förnya bloggen. Ny färg och nytt utsende. Tyker själv att det blev myket bra. Nu sk ajg vila lite och se hocky. Denna gången håller vi tummarna för SWE......

Hej hej hej .......   

Av Isabella - 16 december 2010 16:13

Är det förut bestämmt vissa saker här i livet. Eller är allt slump messigt? Ibland undrar man   Hur det än är så sitter jag nu här i samma hotell som jag gjorde för 15 år sen i morgon. Dagen då min lilla ängel gick över på den andra sidan. I natt befann jag mig i samma lokaler som jag var i för 15 år sen! Mycke känslor kommer tillbaka och många minnen.

Vi får väl se hur det känns i morgon då det är dagen det? Visst har åren gått och man har lärt sig leva med detta  men visst känns det lite underligt att jag befinner mig här just nu på samma plats. Idag har jag sovit en bra stund och men vart väckt av telefonen...tyvärr....   

Men det var ett viktigt samtal så jag var tvungen att ta det. Och tyvärr så var det inget roligt samtal med nödvändigt. Vem har sakt att allt ska vara så himmla roligt jämt. Om det aldrig är tråkigt kan det ju aldrig blir roligt. Här nere i Umeå är det snöstorm och kallt, förmodligen är det de hemma oxå.   Har för en timme sen varit till Mc Dolnad och ätit en QP meny. Oj vad gott det var och vad mätt jag vart. Synd bara att man är SÅÅÅ ensammen när man ligger borta så här. I natt blir det en jobbnatt till och förhoppnignsvis kommer jag att få åka hem i morgon till mina "pluttar" där hemma. Visst är det konstigt att man är så himmla less på varanndra när man är där , men så fort man åker bort längtar man hem. Iallafall jag (tror jag är rätt hemma kär)gör det jämt.   

Jag hoppas verkligen det har klarnat upp tills i morgon när jag ska hem. Annars blir det "kärring" varning på min bilkörning hem ...hihihih   

Nä nu ska jag se lite tv och kolla in blocket så ni får ha det och så hörs vi i morgon ..... kram på er alla

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards