Jag kan allt

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Isabella - 26 december 2010 10:50

God morgon på er  alla !

Här kommer nu dagen det med bilder och lite mer. Morgonen började kl 8 när jag klev upp och knackade på Rebbes dörr att tomten hade varit här.    Hon klev utan för sin dörr och upptäcker att det är ett snörre där som hon ska följa.

Vi hade dragit  det i hela lägenheten och hon var inte riktigt nöjd över det.

     Till slut kom hon in i sovrumet och dät hittade vi trött pappa.

  

Och hennes jul klapp. Ett par slalomskidor. Hon vart jät nöjd.

Själv hade jag tydligen varit snäll detta år ,för jag fick oxå en julklapp av min man. Jag måste säga att han är otrolig bra på att hitta julklappar. Tror ni spom har följt bloggen länge känner igen denna.

Brios fösta trä pluto. Jag hittade den på en antikmäss för ett årsen snart och ville ha den men den var dyr. Nu har han tydligen hittat en till så den fick jag. Tack min älskade gubbe.   

   

Sedan var det litet mys innan dagen skulle dra igång.

Ingenting fattades, vi hade mat mys, glada barn och bilåkande...hahah allt som det ska vara.

   

På vägen till Innansjön träffade vi renarna. Tror tomten hade gett dom här ledigt idag.

   

          

Tack Sören för den fantastiska maten och dom fina julklapparna. Det var jätte roligt att komma och träffa er.    

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards