Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 21 december 2010

Helvetes resan

Av Isabella - 21 december 2010 00:22

Ja nu är den gjor. Hade jag vetat bättre hade jag farit redan på dagen så det hade varit ljust. Allså så det snöade!!!   Själv klart för står man ju att dom hinner inte hålla alla vägar upp ploggade när det snöar så där, och det var inte snöröken som var värst, utan att det snöade så jävla intnsivt att man såg INGNTING !   Visst var det mycke snörök oxå men så himmla obehagligt. Tycker verkligen synd om min ena arbetskamrat som igår startade från Jävre och hann ända fram till Ånäset, och då fick hon veta att hon inte behövde fara, så hon fick vända igen....   Men men man kan inte göra något åt olika situationer och inte åt vädret heller.

När det blir så här och man kör ,då konsentrerar jag mig så jävla mycke och tänker olika händelser i huvudet, så till slut får jag för mig att det står saker på vägen och bromasar. Det är ju livsfarligt jag vet men man är så himmla spännd hela tiden. Iallafall så vi komme oss fram och fick våran belöning. Den bestod av en hamburgare på Mc Donals...  Direkt när vi kom till hotellet så gick jag och la mig. Var så himmla slut i huvudet efter denna bil färd. Tur min vårdtagar inte gick i säng så tidigt så jag hann sova en stund. Så nu känner jag mig pigg och fräch    Fräch kanske var att ta i men pigg iallafall. Nu åter står bara resten av natten kvar som jag ska föröka underhålla mig. Natti natti ni andra tur gubbar som får sova. Vi syns kanske senare i natt eller i morgon.

  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards