Jag kan allt

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Isabella - 16 augusti 2010 21:16

Jo det gör  dom. Nu idag har jag gått av mitt skift och kommer att vara ledig ända fram till nästa onsdag. Gud vad behövligt det är. Känner mig faktiskt lite sliten. Visst trivs jag jätte bra på mitt jobb, men ledig behöver man vara någon gång oxå. Dagen har varit mycket bra. Vi har varit till Bureå. Micke har sålt stugan. För fösta gången hade jag som FRU något att säga till om....hahah..  

Tydligen var jag tvungen att skriva på köpe kontrektet oxå för att vi vara gifta. Efter detta for vi ut mot Bjureklubb. Vi var ute mot havet på hällorna och jag tog en massa kort. Kommer att kolla igenom dom senare. Men nu i morgon ska vi till stugan en sissa gång och plocka reda på det vi vill ha kvar. Så därför kommer det att bli ett lite blogg uppehåll fram till helgen. Då kommer det att komma otroligt mycke bilder för er mina vänner. Så ni får ha det fram till dess.

Kram på era alla fram tills dess och håll ut bara ......  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards