Jag kan allt

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Isabella - 14 augusti 2010 08:44

Allt möjligt är jag idag. Känner att denna dag kommar att bli mycke bättre än gårdagen. Det var som små saker som jävlades hela dagen. När jag åkte till jobbet så hade jag gjort en sodastream dricke med mig i bilen. Vad händer??? Jo en fjärde del hade runnit ut i påsen, så mina popcorn var obrukbara!!!    Tur man har en bra arbetsplast som lånade mig ett popcorn packe. Har just kommit hem från jobbet och ska väl lägga mig och sova nu. Känner mig himmla sugen på att fota och sitta vi photo shop. Allså rännt så det kliar i fingrarna. Micke har idag farit till Piteå på nolia och loppis med Jonas. Hahaha två killar själva. Vad kan dom tänkas komma hem med då?  Så jag fundreara på om jag ska lägga mig fort som tusan och sedan kanske fara ut och fota lite idag när man lix är själv? Sen är det ju kanon väder oxå dag. Nä vi får väl se men något blir det iallfall. Sov så gott på er så hörs vi en anna dag.   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards