Jag kan allt

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Isabella - 31 augusti 2010 07:02

Igår var det en bra och tvättande dag. Fasen jag tycker jag tvättar hela tiden. Sen kan man ju undra dom som har några till barn hur dom gör? Dom måste ju tycka att dom bor i tvättstugan???  

Iallfall så var tanken igår att jag skulle fara till Stina och fika, men vi sköt på det tills idag tror jag. Har i allafall klar min paj till henne som jag lovat.   

iställe följde jagmed Jessica till Myronas. Allså jag hittade en massa kläder jag ville köpa, MEN jag la band på mitt köp begär och tänkte att jag verkligen inte BEHÖVDE dom fast det var billigt. Men jag fick med mig en väska av TANT modell!   Men min som jag har haft har gått sönder och denna är perfekt för att den är lite större och man rymmer macka och saker när man ska och jobba. Ja ni kommer väl att semig med denna väska framöver här, ni kan väl avgöra själva om jag är tant eller mordern. Jag röstar på tant. Känner mig lite äldre och förståndigare men trivs med det. Känner absolut inte panik eller nojja över det. DAgen som denna kommer att bestå av att fixa matlista,kolla upp hur jag på billigaste sätt ska kunna ringa till Chile, till Stina kanske, bjuda pappa och Kerstin på mat. Så som ni ser så har jag fullt och nu.

Jo men det nu har jag ju glömmt och berättat att vi ska utöka vårna familj!!! Vi har tagit det STORA GEMENSAMMA beslutet att skaffa några till medlemar........   nej,    nej,   nej,   nej!

Perfekta!! Lever inte mer än tre veckor och man behöver endast titta på dom...hahahah.

Kram på er så hörs vi.   

Av Isabella - 31 augusti 2010 06:58

Nu kommer det ni alla har väntat på, bilderna från helgens roligaste fest.

 

                  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards