Jag kan allt

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Isabella - 27 augusti 2010 08:43

Japp n kommer helgen    Som alla vet (ni från skelelfteå) så är det ju mat festen i helgen. Jag har tren att få fara på tjej fest ihelgen och sedan ska vi på matfesten. Kommer verkligen att bli skit roligt tycker jag. Natten har varit bra och jag har haft det rätt lungt. Idag blir det en sväng förbi systemet. Där har man j inte varit in på ett år, men men det blir inget mycke och deffenitivt ingen sprit. Några cider blir bra. Ska försöka lägga mig och sova en stund nu och sedan förbi stan. Detta är sissta helgen jag är ledig fram över här. Vi har fått vårat schema för sep och tydligen är det folk som ska bort så det innebär för mig och en till att man får jobba häcke av sig igen. Tur som tusan att man trivs på jobbet och att det inte gör mig något. Mer pengar i kassan och mer pengar att spara till Chile och annat. Hela resan är betalt nu och nu är det bara fick pengarna som ska sparas. Men sedan så har jag nog tänkt att spara ihop lite mer pengar och kassta in på mitt lån så man blir av med det fortare. Skulle j vara så himmla skönt    Visst är det lite vuxen poäng på att lägga in på lånet extra???? Känner mig dktig, men n ska ni j veta att jag HAR TÄNKT GÖRA DET, det är inte gjort än...hahahahah

Ja jajaj nä nu till säng och sedan stan. Ha det gott i helgen alla läsare få se om jag har någon kamera med mig i helgen och det kanske kommer en massa smaskiga bilder????? Kram kram på er

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards